Autorzy wydawnictwa Novae Res

Zbigniew Berent

Zbigniew Berent, absolwent Wydziału Prawa UMK w Toruniu, audytor ISO, dyrektor Instytutu Doskonalenia Kadr „SENEKA”. Swoją przygodę z publicystyką ekonomiczno-prawną rozpoczął w 1981 roku w wydawnictwach NSZZ „Solidarność”. Od 1989 pracuje jako handlowiec, od 1990 roku jako dyrektor handlowy, od 1991 jako właściciel firmy handlowej. Jego przedsiębiorstwo zdobyło najbardziej liczące się nagrody i wyróżnienia, m.in. Certyfikat ISO w 1998 roku i Certyfikat „Fair Play” w 2000 roku oraz nagrody podczas targów branżowych, wystaw, konkursach „Hit” i „Ekspansja”. Za działalność społeczną na rzecz budowy społeczeństwa obywatelskiego otrzymał: Medal Prezesa IPH Toruń w uznaniu zasług dla rozwoju samorządu gospodarczego, Medal Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego w uznaniu zasług na rzecz walki o niepodległość Rzeczypospolitej Polskiej i prawa człowieka. <em>Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia</em> została nominowana do Economicusa 2015 w kategorii poradnik biznesowy.

Zbigniew Berent w Novae Res wydał: